Don't dream your life, live your dreams! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Mirte Nelissen - WaarBenJij.nu Don't dream your life, live your dreams! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Mirte Nelissen - WaarBenJij.nu

Don't dream your life, live your dreams!

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

10 Juli 2013 | Nederland, Venray

Trots kan ik zeggen dat ik deze titel ga naleven!
Al mijn hele leven droom ik ervan om alleen de wijde wereld in te trekken, al vanaf mijn 12de werk ik hard om geld te sparen en al heel lang twijfel ik of ik deze droom zal gaan laten uitkomen. Ik heb veel moeilijke beslissingen moeten nemen, zoals mijn kamer opzeggen, stoppen met dansen en om iedereen zolang achter te laten..... maar, na de reis kan ik ook weer op mezelf gaan wonen, kan ik weer verder gaan met dansen en ook al ben ik ver weg, contact kan ik met iedereen blijven houden met de hippe technologie van tegenwoordig.

Oftewel..... gaan met die banaan en dus zijn de eerste tickets geboekt!
Op 30 december zal ik naar Zuid-Afrika vertrekken om daar 3 weken met Jorn te genieten, daarna ga ik terug naar Mother of Peace voor vrijwilligerswerk voor 2 of 3 weken (waar ik vorig jaar ook ben geweest). Hierna reis ik door naar Sri Lanka, waar ik een maand zal blijven. Mijn volgende bestemming is een jongerengroepsreis in India:) En daarna ga ik via Het Andere Reizen 10 weken vrijwilligerswerk doen in Nepal, kathmandu. Daarna blijven er nog 6.5 maand over om te reizen in Nepal, Indonesië, Filipijnen, Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam en Myanmar.

Graag wil ik iedereen op deze manier ook op de hoogte brengen van de sponsoractie die ik begin (zie onderaan dit berichtje voor mijn sponsoractie), om geld in te zamelen voor de twee projecten waar ik vrijwilligerswerk ga doen, Mother of Peace en weeshuis Sunrise! Op deze projecten zijn vaak basisvoorzieningen aanwezig, maar kunnen extra's niet bekostigd worden. Twee simpele voorbeelden.... vorig jaar bij Mother of Peace was er voedsel, onderdak, school. Maar er was geen geld voor tandpasta. Ook kregen de huismoeders weinig salaris, omdat er gewoon niet meer geld is. Hierdoor heb ik vorig jaar van mijn sponsorgeld de huismoeders een dagje uit genomen voor teambuilding en teamspirit.

Dus, mocht je geld willen sponsoren, let me know!
Ik zal mijn sponsoractie van nu tot en met december laten lopen!

Heel veel liefs,
Mirte


Zie hieronder voor mijn sponsoractie:
Zin in een lekkere taart én bijdrage aan het goede doel? Dat kan!

Ik ga 3 weken vrijwilligerswerk doen bij Mother of Peace in Zuid-Afrika, waar ik vorig jaar via Be More ben geweest. Daarna reis ik door om via Het Andere Reizen 10 weken vrijwilligerswerk te doen bij Weeshuis Sunrise in Nepal. Voor financiële investeringen (maaltijden, boeken, speelgoed, enz.) in de projecten ben ik op zoek naar sponsoren.

Hoe werkt het?
Heb je een feestje, verjaardag of gewoon zin in iets lekkers? Bestel dan bij mij een zelfgemaakte taart! Je betaalt de kosten voor de ingrediënten en kunt daarnaast een kleine extra sponsoring doen.

Bedankt
Namens Mother of Peace en weeshuis Sunrise wil ik je bedanken voor je steun. Via www.mirtenelissen.waarbenjij.nu blijf je op de hoogte van mijn belevenissen en lees je hoe je donatie een verschil maakt!

Telefoonnummer om te bestellen (graag tijdig doorgeven): 0627378589
Groetjes, Mirte Nelissen

We can't help everyone, but everyone can help somebody! (Ronald Reagan)

Soort taarten: Monchoutaart, appeltaart, schuim ijstaart, chocolade kitkat/m&m taart, verschillende soorten cakes, arretjescake, appelflappen, muffins… Eigen verzoekjes zijn welkom!

  • 10 Juli 2013 - 12:02

    Afra De Leeuw:

    Echt geweldig dat je dit gaat doen. Ik hoop over een ruim jaar, als mijn opleiding klaar is, ook Nederland voor een lange periode te verlaten! Veel succes en vooral plezier! :)

  • 10 Juli 2013 - 12:15

    Sanne Kuijpers:

    Wow, Mirte! Wat een fantastische reis heb je in de planning staan! Alvast veel plezier met de voorbereidingen :)

    Sanne

  • 10 Juli 2013 - 14:43

    Ilja:

    Aah, krijg weer helemaal kriebels in m'n buik van mijn eigen reis als ik dit zo lees! Nog wel heel erg onwerkelijk dat je zo'n lange tijd weg zult zijn. Ik ga je wel missen hoor! (al duurt het nog eventjes ;)) En ik hoop heel erg dat ik nog een maandje of twee aan kan sluiten, ik denk dat het dan toch Nepal gaat worden! :D Binnenkort ben ik jarig, dus ik denk dat je nog wel een taart-berichtje van me kan verwachten :P
    Kus!

  • 10 Juli 2013 - 18:21

    Linda De Wit:

    Dikke vette like!!
    Succes met de voorbereidingen en heel veel plezier tijdens je gave reis!!

  • 10 Juli 2013 - 22:07

    Ingrid :

    Amazing! Wat een fantastisch vooruitzicht! Enne, met zo'n actie wil ik iedere week wel jarig zijn :). Veel plezier met aftellen en 't bakken van megaveel lekkere taarten! XX

  • 11 Juli 2013 - 10:35

    Dorus:

    Super ultra mega vette plannen!
    Heeeeel goed bezig!
    Live it up, girl!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirte

Don't dream your life, live your dreams:)

Actief sinds 07 Juli 2013
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 3602

Voorgaande reizen:

30 December 2013 - 29 December 2014

Away for a year!

17 Juni 2012 - 17 Augustus 2012

2012

Landen bezocht: